2.7.2012

Superficially

Hey guys! Aattelin tulla pitkästä aikaa tänne vähän päivitteleen kuulumisii jne.
Päätin siis 2.6 peruskoulun ihan kunniallisesti, hyvä todistus jäi kouraan. Tietty vähän haikein tunnelmin jätin taakseni sen loukon missä tuli se kolme vuotta vieteltyä. Lähinnä ihmisiä tulee ikävä, kun ei todennäkösesti kuitenkaan hirveen monia tuu enää näkemään liiemmin. Mutta nokka kohti tulevaisuutta! ;-) Eliiiii Kallion lukio here I come! Oon ihan uskomattoman kiitollinen ja onnellinen siitä, että siellä ne päättäjät näki niin, että mä ansaitsen sen opiskelupaikan. 
Tää loma nyt on menny paljolti sirkuksen parissa, ensin olin opettamassa lasten sirkusleirillä kesäloman ekan viikon ja 12.-16.6 oli Kuopiossa SirkusSoppa-leiri. Sen jälkeen on ollu pari keikkaakin. Ihan kivasti oon kuitenkin myös kerenny kavereitakin näkeen. Kamera on pyörinyt laukkujen pohjilla aina ku oon jossain ollu, mutta tämmöseen menoon mukaan se ei oo hirveemmin uskaltautunu... :---D


Ouuuu, nyt juttu mistä oon ihan super innoissani! Lähen nimittäi nyt vajaan kahen viikon päästä Islantiin!! Siellä on semmonen Lunga-festival, eli ns. taidefestarit. Niistä varmaan tarkemmin kun oon back. Ok, ei sittenkään, koska kun tuun Islannista lähen heti seuraavana päivänä Puolaan! Siellä on EJC, eli kansainväliset jonglööraus festarit. Sielläkin on niin paljon kaikkee ihanaa ääää en kestä!! Jos yhtään tietää näistä 'sirkuspiireistä' ni tajuaa mun innostuksen tästä Puolastakin. Jeps, no tiedän että ihan hyvin pientä osaa ihmisistä kiinnostaa nää sirkus tsydeemit, joten se niistä.


XX, Iida

3 kommenttia: