29.2.2012

Busy woman

Huhhuh! Miten voikaan elämä olla näin kiireistä. Ja toisaalta taas tuntuu, ettei olis saanut mitään aikaan. Töitä, koulua, kavereita ja ennen kaikkea sirkusta. Laskin tossa, että reippaat 10 tuntia viikossa tulee vietettyy lajin parissa nykyään... Suurinosa ihan omia tunteja, mutta paria lastenryhmää opetan myös itse. :----) Onneks noi  tunnit keskittyy niin, että mulla on pari kolme päivää oikeestaan kokonaan sirkusta ja pari yksittäistä tuntia muilla päivillä, niin riittää myös vapaa-aikaa. Se meneekin sit kavereiden kanssa aika lailla.
Pitkiin aikoihin en oo ees oikeen shoppailemaan päässyt, mut nyt about viikko sitten oltiin Ideaparkissa käväsemässä. Sieltä sit tarttu jotain mukaan, joten päätin vähän kuvien muodos esitellä. Kaikkee en löytänyt (:D), mut eiköhän niitä tuu täällä vilahtamaan myöhemminkin, mitä ei näissä kuvissa näy.
paidat
Über pitkä neule! Siis oikeesti toi ylettyy varmaa polviin asti... Ihanan rento ja pehmonen H&M.
Ja noita pitsipaitoja ois pitäny ostaa monessa värissä, oon ihan in love! GT.
IMG_3574
Oon ihastunut myös tommosiin 'puoli t-paitoihin'. Ton valkosen ostin sit lisäksi mun kokoelmiin... (; GT.
IMG_3603
And jewelliries of course! Sormuksia tuli ostettua enemmänkin, mutta tossa pari esimerkkiä! Ja noi ihanat korvikset.
IMG_3500
Iida & Osmo kuittaa!
IMG_3671

PS. I LOVE BURGUNDY... <3 
Oon ikuisesti kiitollinen sille joka kertoo, mistä saisin täydelliset viininpunaset pillifarkut! 

IMG_3590-horz

5 kommenttia:

  1. Finally oot saanu postattua ! <3 Mulla on kans toi pitsipaita mut punanen ! :-D

    VastaaPoista
  2. ihania ostoksia !::::: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. heei postausta lisää ! on ikävä sun höpinöitä ja ostoksia !

    VastaaPoista
  4. aaw ihana koira, kenen se on ? ♥ ja heei voisitko tehä jonkun sirkuspostauksen tms, et kerrot siittä ja laitat kuvia ja tällästä omia kokemuksia ? :)

    VastaaPoista
  5. Heei, oon kauan aikaa lukenu sun blogii tälläin anonyyminä kun mulla ei googletiliä ole, mutta nyt harmittaa kun et oo ikuisuuteen postannu :--////

    VastaaPoista