6.1.2012

I'll be there for you, 'cuz you're there for me too

Täällä ei nyt ihan lähiaikoina mun pärstää ookkaan hirveesti näkynyt, joten aattelin laittaa parit kuvatukset kesältä! Ok, anteeks nää kesäfiilistelyt... >:
iidaeka täs mä waakässäri jouniiiiiii bamtsikamauvau-1
No tais tonne väliin hyppää yks vähän vähemmän naamakuvakin näköjään...
Tänään oon Lindan kaa vaa chillaillu iskällä ja kattonu leffaa jne. Jääny kyllä vähän urheilu ja terveelliset elämäntavat täs lomaillessa. Mut onneks pääsee taas sunnuntaina reenaa!
Mua muuten vähän hämää et miten tän osotteen vaihdoksen jälkeen ihmiset huomaa mun uudet postaukset, voishan sitä vaikka laittaa kommenttia niille seurailijoille keillä on blogi. <:
Hahah ja yritin tos videopostaustaki väsää, ja siitä tulikin ihan jees! Lukuunottamatta sitä, et sekosin koko ajan, mun ilmeet ja eleet oli mitä järkyttävimpiä, äiti keskeytti sen ku tuli kotiin ja olin aivan järkyttän näkönen (siis oikeesti ihan hirvee!!) ku olin just tullu ulkoo. Hei voisin laittaa sen sillee ilman videoo vaan äänen kaa, hahah :---D
Love, Iida
Ps. En tajuu miks noi kuvat on noin pienii vaik niitten pitäis olla alkuperäsessä koossa, joo oon iha retardi näissä jutuissa..

10 kommenttia:

  1. toi vika kuva on niin upee että! ja nois sun hiukses. oon liian kateelllinen. oota vaan. tuun yöllä ja leikkaan ne pois ;DD >:DD oot ihan ylinätti<3

    VastaaPoista
  2. oi suloisuus! ei kannata olla <: mut paljon kiitoksia♥

    VastaaPoista
  3. ihanii kesäkuvii ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. uuutta postausta hei ! i miss u

    VastaaPoista
  5. josku, hiiih kiitos! <: pitää nyt yrittää nauttii tästä talvestaki vielä, vaikka mulle henkilökohtasesti se tuntuu olevan aika mahdotonta...
    ano, jooo nii pitäis kyl!! mul on luonnoksii muutamii mut en saa niitä valmiiks koskaa ): vois koittaa vaiks viikonloppuna vähän kuvailla <; olet ihana!

    VastaaPoista
  6. voi, oot kaunis :)

    tsekkaas munki blogi:)
    http://u-nfabulous.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. vitsi, että tuli kesähuuma näitä kuvia katsoessa :D

    VastaaPoista
  8. Oij, tuli oikein kesää ikävä taas!♥ Mun lemppari on tuo toinen kuva ylhäältä.:))

    VastaaPoista
  9. täydellisiä kesäkuvia<3 tuli niin hirmuinen halu siihen, että aurinko paistaisi tuolla ja voisi mennä ballerinat jalassa pitkin katuja!

    http://www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. oii ihania kuvia iida ! :> käy lukemassa > http://marbbu.blogspot.com/

    VastaaPoista